05 червня, 2010

Консультарій: заспокійливі таблетки допомагають деякий час

півтора року назад стався збій в організмі. мені стало погано. паморочилася голова тремтіли ноги появився страх.я не знала що зі мною. звернулася до лікарів.зробила дуже багато обстежень навіть мрт хребта і голови.всі в один голос говорять що нічого страшного це нервова система.я пила різні заспокійливі таблетки але вони допомагають на деякий час. порадьте що робити

Доброго дня, 


симптоми, які Ви описуєте, схожі на так звану «панічну атаку». Це дійсно пов’язано передусім із нервовою системою, фізичної патології може не бути. Лікування підібрати може психіатр чи психотерапевт, до яких я би радила Вам звернутись. Часто лише медикаментозне лікування може не давати ефекту, оскільки цей «збій в організмі» міг бути провокований психологічними причинами, про які мені важко здогадатися із Вашого листа. З цими причинами варто працювати з психіатром, психотерапевтом чи психологом. Півтора роки – це не малий термін, не зволікайте, зверніться по допомогу. 

Читати також:

Конультарій: Страхи, Паксил и беременность

Консультарій: страх духів

Психологічні особливості шкірних захворювань

Немає коментарів:

Дописати коментар