11 червня, 2014

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ







ПРЕЗЕНТУЄ


 програму
«ПСИХОЛОГІЯ ДЛЯ ЖИТТЯ»

Старт 30 вересня 2014 року
Чому цей проект?

Психологічні знання та навики потрібні кожному. Адже вони допомагають нам краще розуміти себе, один одного, стосунки між нами. Вони дають нам можливість краще турбуватися про власний психологічний стан, власне психічне здоров’я – і звісно ж, краще розуміти інших, мати більше взаємного розуміння у спілкуванні, загалом глибші стосунки. Психологічні знання та навики потрібні в усіх сферах – вихованні дітей, подружніх стосунках, у праці з клієнтами наших послуг (особливо, якщо це праця у сфері людина-людина), спілкуванні з колегами по команді на роботі, ефективній самоорганізації часу та постановці життєвих цілей та багатьох інших. Психологічні знання потрібні також просто у нашій життєвій подорожі на усіх її вікових етапах - адже усі ми рано чи пізно зіткнемося з завданнями, щодо яких психологічні знання та навики будуть справді помічні, - вирішенні міжособистісних конфліктів у родині, переживанні втрати, підтримці близької людини, що переживає депресію і т.п. Певною мірою кожна людина мала би вміти бути «трохи психологом, трохи психотерапевтом» для турботи про психічне здоров’я та благополуччя своє та своїх рідних та друзів - десь у схожий спосіб, як кожна людина має мати знання щодо того, як турбуватися про фізичне здоров’я, здоровий спосіб життя, першу медичну допомогу… Розуміння людської душі є одним з найважливіших життєвих вмінь, складовою «життєвої мудрості», втім його непросто здобути. Тому ми задумали цей проект для усіх тих, хто зацікавлений психологією не стільки для того, щоби здобути професійний диплом, як для того, щоб отримати найбільш необхідні психологічні знання та навики без надмірних часових затрат.

У чому особливість цього проекту?

Цей проект особливий тим, що він націлений насамперед на прикладне застосування психологічних знань та розвиток необхідних практичних навичок. Тому в укладанні навчальної програми основним принципом є відбір усіх тих основних знань та навиків, які можуть бути корисні кожній людині, і намагання зробити навчання максимально прикладним, простим та зрозумілим, позбавленим «сухої теорії» чи вузькоспеціалізованих аспектів психології. Втім, намагання зробити проект простим, зрозумілим, практично-корисним зовсім не означає, що він буде «поверхневим» - власне навпаки основним його завданням є розвинути здатність глибшого бачення та розуміння людської особистості, її розвитку, її та творчого потенціалу та можливих недуг, а також людських стосунків в усіх їх формах від батьківсько-дитячих до складних вимірів суспільно-соціальних взаємодій. Намагання зробити курс «не надто теоретичним» так само аж ніяк не означає, що він не буде науково-обгрунтованим – навпаки ми викладатимемо усі предмети у контексті сучасних, науково-обгрунтованих психологічних теорій і намагатимемося чітко розмежовувати психологічні знання від поширених міфів чи ж окремих теорій, які є радше гіпотезами, що не мають науково підтвердження, хоч і часом представляються як «істини». 

Для кого цей проект?

Цей проект – для всіх! Ми справді думаємо, що він може бути корисним для кожної людини, яка хоче збагатити своє життя психологічними знаннями та навиками. Зокрема, ми думаємо, ця навчальна програма може бути особливо корисна фахівцям, котрі працюють у сфері людина-людина (працівники з управління людськими ресурсами, соціальні працівники, педагоги, медики, працівники медико-реабілітаційних центрів, вчителі, керівники підліткових клубів, організацій та гуртків, священики, особи богопосвяченого життя). Втім, обмежень щодо професії та освіти немає – подати заявку на навчання може будь-яка повнолітня особа із завершеною середньою освітою, що зацікавлена даною програмою.

Який зміст навчальної програми?

Навчальна програма включатиме у себе шість основних дисциплін, що охоплюють основні сфери прикладного застосування психології:
1.      Психологія «життєвої подорожі» впродовж усіх вікових етапів життя людини: цей предмет включатиме у себе основи розуміння особистості людини, її формування, її розвитку впродовж основних етапів життєвого циклу людини. Практична частина буде сфокусована на розумінні завдань власного особистісного розвитку та розвитку навиків його плекання. Даний предмет включатиме у себе також висвітлення зв’язку особистісного розвитку людини з різними іншими сферами життя – духовністю, моральними цінностями, соціально-історичними процесами, національною ментальністю та ін.
2.      Психологія спілкування та людських стосунків: цей предмет включатиме у себе практичний тренінг основ спілкування: невербальне спілкування, уміння слухати, будувати стосунки та розуміти різні складнощі та «нюанси» світу стосунків, з’ясовувати конфлікти, відстоювати власні потреби, працювати із «розривами стосунків», прощенням і т.п.
3.      Психологія сімейного життя: цей предмет буде сфокусований на розумінні важливості та ролі сім’ї у житті людини, тих різних ролей, що ми маємо їх у родині, та розвитку прикладних навичок, щодо того, «як будувати сім’ю», плекати подружні стосунки, виховувати дітей і т.п.
4.      Основи психічного здоров’я: даний предмет включатиме у себе розуміння основ того, що є необхідним для підтримки психічного здоров’я людини; найбільш поширених порушень у сфері психічного здоров’я та методів допомоги, у тому числі, поряд з фаховими, методів само- та взаємодопомоги. Прикладні навички будуть базуватися у даному предметі на вивченні окремих елементів різних видів психотерапії, які можуть бути корисні кожній людині як техніки само-/взаємо- допомоги у щоденному житті.
5.      Психологія творчості: даний предмет розглядатиме основи творчого розкриття особистістю людини її потенціалу, він буде максимально практично орієнтований і націлений на те, щоб дати учасникам даної навчальної програми завдяки застосуванню різних форм творчих методів терапій (драми, танцю, казки, малюнку і т.д.) можливість розкрити і втілити власний творчий потенціал.
6.      Психологія професійної самореалізації: даний предмет включатиме у себе усі компоненти пов’язані з постановкою та досягненням життєвих цілей у сфері професійного розвитку та самореалізації, основами ефективного використання часу, «психології фінансів», подолання проблем пов’язаних з невпевненістю у власних силах. Великий акцент буде зроблено на розвитку навичок роботи у команді, творчої співпраці.

Яка методологія викладання у даній програмі?

Дана навчальна програма у багатьох відношеннях нестандартна. З огляду на її практичну орієнтованість навчальна програма максимально орієнтована на активну участь учасників, використання практичних вправ та «експериментів», творчих завдань, практичне застосування здобутих знань та навичок у щоденному житті. Щоб зробити навчання «живим» та цікавим викладачі використовуватимуть різні сучасні технології активного навчання, тренінгу, щоби зробити навчальний процес максимально цікавим та корисним.

Хто викладатиме у даній програмі?
Якість даної навчальної програми насамперед забезпечуватиметься професійною, творчою командою досвідчених викладачів. Щоб забезпечити практичну цінність даного курсу до викладання ми запрошуємо викладачів, що є насамперед практикуючими психологами, психотерапевтами та мають багатий професійний та життєвий досвід, яким можуть поділитися з учасниками програми. З тією ж метою, більшість предметів викладатиметься не одним, а кількома викладачами, кожен з яких може викладати окремі теми, які пов’язані з тією галуззю психологічного консультування, психотерапії, у якій працює даний викладач.

Викладачі програми:

Железко Олена – лікар психотерапевт-реабілітолог, засновник Всеукраїнського Інституту Інтегративної психології та психотерапії.
Валентина Паробій – психолог, психотерапевт, керівник проекту «Психологія для Життя».
Валентина Нейкова-Мохова – психолог, психотерапевт.
Наталія Подоляк – психолог, психотерапевт.
Олександр Столярчук – психолог, психотерапевт, коуч.

Який розклад навчання?

Навчання відбувається протягом трьох семестрів по 10 занять кожен, один раз на тиждень по вівторках з 18:30. Тобто всього курс складається з 30 занять по 3 години. Загальний обсяг програми 120 академічних годин. В кінці курсу видається іменний сертифікат після подачі письмової роботи.

Як подати заявку на навчання?

Заявка у формі заповненої анкети надсилається на адресу: ipsinst.com@gmail.com
Бланк анкети можна завантажити з цієї сторінки.
Прийом заявок до 23 вересня 2014 року.
Початок занять 30 вересня 2014 року.

Як відбувається зарахування на навчання?

Набір студентів здійснюється на конкурсній основі за результатами очної чи он-лайн співбесіди з керівником проекту. Після отримання заявки з Вами зв’яжеться адміністратор і узгодить зручний час і формат.  

Який сертифікат отримують учасники по завершенні навчання?

Після закінчення навчання видається сертифікат із зазначенням кількості теоретичних та практичних годин програми.

Вартість першого модулю навчання (10 занять):

Оплата
 до 12 серпня 2014
 до 23 вересня  2014
Загальні підстави
2300
2600
Студенти та пенсіонери - 10% знижка
2070
2340
Студенти інших програм Інституту – 15% знижка
1955
2210
Подружні пари 
3500 (1700*2)
4000 (2000*2)

При оплаті всіх трьох модулів одразу ви отримуєте додаткову 10% знижку. Наприклад: 2300х3-10%=6900-690=6210

Якщо Ви заохотите своїх друзів стати учасником проекту, то отримаєте знижку 10% відповідно за кожного друга.

Якщо ви приходите з дитиною, то ми надамо послуги няні впродовж всього заняття (50гр.) за одну дитину старше 3 років.

Передоплата 10% від вартості обов’язкова, ця сума не повертається, але закріплює за Вами місце у проекті.

Кількість учасників обмежена (в середньому 16-20 в одній групі). Після двох занять нові учасники в групу не приймаються.

Відгуки від попередніх учасників проектів наших викладачів:

Ольга:

Обов'язково буду шукати нові інтерпретації, що відбувається у моєму житті, а зараз уже прекрасно те, що знайшлася "точка зору", з якої я починаю собі подобається.

Таня:

Спасибо, за мир, который был уже создан, но снова открыт для меня. Эмоции только положительные, слезы только радости, воспоминания добрые, желание только всего хорошего и душевного. Спасибо, что были аккуратны! :)

Анастасія:

Не скажу, що я звикла відверто висловлювати свої думки перед групою. Це був для мене новий досвід прийняття іншими.

Аліна:

Спасибі Вам за все, що зробили для нас і для мене зокрема! Часто згадую Вас із величезною вдячністю. І всю нашу групу. Неймовірно, що за півроку так може помінятися сприйняття життя :) Майже після двадцяти років я знову сіла за піаніно (мені дуже хочеться відновити свої навички), іноді трохи малюю (це дуже прості малюнки, але мені подобаються). Зараз дуже сильно замислююся, щоб займатися тим, що дуже подобається й не витрачати життя даремно, щоправда, найчастіше легше сказати, що не любиш, ніж, що любиш. Зрештою, це шлях до себе, а це вже дуже важливо. І знов-таки, я усвідомлюю весь вплив наших занять.

Анастасія:

У черговий раз прагну висловити Вам свою подяку :) Усе більше переконуюся, що наше життя це результат наших про неї уявлень. І, отже, якщо хочеться змінити щось у житті, варто спочатку переглянути своє ставлення до життя й навколишньому світу. Правда, це такий величезний шматок роботи. Цікавий і вартий уваги.

Дария:

Большое Вам спасибо! За Ваше понимание и помощь. Я впервые побывала на подобном тренинге, но уверена, что не последний. Такие искренние эмоции, которые я получила сегодня, я уже давно не открывала в себе. Я очень рада, что попала сюда! СПАСИБО!

Немає коментарів:

Опублікувати коментар