29 березня, 2010

Пропонуємо незвичайну РОБОТУ – РОБОТУ над СОБОЮ

Посадові обов’язки:                                         Читать на русском
  • Знаходити баланс між потребами і необхідністю,
  • Відрізняти свою власну думку від думки інших,
  • Усвідомити ті «граблі», на які весь час наступаєте,
  • Відстежити, як спілкування впливає на стосунки,
  • Зробити відносини з іншими більш позитивними.

Приходьте та переконайтесь – зміни навколо починаються з ВАС!

Випробовувальний термін: 15 занять по вівторках з 22 квітня
Робочий час: с 19:00 до 20:30
Робоче місце: Печерськ, вул. Кіквідзе, 28а
Куратор: Валентина Паробій, психолог, специаліст по методу Символдрама, член правління Української Асоціації Танцювально-Рухової Терапії, Олександра Андропова, медичний психолог.

Набирайте номер: 096 541 35 11 і висилайте анкету parobiy@gmail.com


СИМВОЛДРАМА - метод психотерапії, основною технікою якого є уявлення клієнтом образа на задану тему в стані розслаблення. Читати більш докладно.
Відгуки учасників попередніх груп:

Анна:
Виявилося, що жінки не зовсім з Венери, а чоловіка - набагато ближче, ніж з Марсу. Мені стало набагато простіше спілкуватися із протилежною статтю. Відпала потреба, так би мовити, здаватися. З'явилася потреба просто бути.

Ольга:
Обов'язково буду шукати нові інтерпретації, що відбувається, а зараз уже прекрасно те, що знайшовся "точка зору", з якої я починаю собі подобається.

Володимир:
Символдрама виявилася надзвичайно захоплюючим способом самопізнання. Я би порівняв процес із віртуальною реальністю, коли ми всі потрапляли в особливий світ, де могли по-своєму або по-новому поводитися , реагувати, спілкуватися. Зовсім не так, як показують такі заняття в кіно :)

Анастасія:
Не скажу, що я звикла відверто висловлювати свої думки перед групою. Це був для мене новий досвід прийняття іншими.

Аліна:
Спасибі Вам за все, що зробили для нас і для мене зокрема ! Часто згадую Вас із величезною вдячністю. І всю нашу групу. Неймовірно, що за півроку так може помінятися сприйняття життя :) Майже після двадцяти років я знову сіла за піаніно (мені дуже хочеться відновити свої навички), іноді трохи малюю (це дуже прості малюнки, але мені подобаються). Зараз дуже сильно замислююся, щоб займатися тим, що дуже подобається й не витрачати життя даремно, щоправда, найчастіше легше сказати, що не любиш, ніж, що любиш. Зрештою, це шлях до себе, а це вже дуже важливо. І знов-таки, я усвідомлюю весь вплив наших занять.

Владислав:
Прийшов із цікавості, у мене не було серйозного наміру "ганяти своїх тарганів". Але вони якось самі почали мігрувати :) Спасибі всім за цікаві "тріпи"!

Слава:
Ви знаєте, я прямолінійна людина. Не буду говорити, що все завжди було комфортно. Не приємно, коли усвідомлюєш про себе деякі речі, про які знати не хочеться. Проте, зараз мій шлях більш світлий. Почуваю себе спокійніше й розслабленіше. І мені здається, що мої близькі теж зауважують ці зміни. Спасибі.

Анастасія:
У черговий раз прагну висловити Вам свою подяку :) Усе більше переконуюся, що наше життя це результат наших про неї уявлень. І, отже, якщо хочеться змінити щось у житті, варто спочатку переглянути своє ставлення до життя й навколишньому світу. Правда, це такий величезний шматок роботи. Цікавий і вартий уваги.

Подія на facebook
Подія на PROFEO

2 коментарі:

  1. мене цікавить, як коштує ваш курс?

    ВідповістиВидалити
  2. Hanna, вартість 1 заняття 80 грн. (у сумі 1200 грн.), при оплаті всього курсу одразу - 70 грн., (тобто 1050 грн.)

    ВідповістиВидалити