18 січня, 2011

Консультарій: він написав що то були просто інстинкти

Доброго вечора!

В мене склалась наступна ситуація в якій мені  трохи важкувато самій розібратись.

Я більше року знайома з хлопцем,в нас по різному складались стосунки,але якби і він і я проявляли симпатію,проте коли раніше ще я якось могла розібратись і вирішити що робити,то зараз я абсолютно заплуталась.Ми живемо в гуртожитку університету і протягом року наче пробували будувати якісь стосунки,але врешті решт він сказав що зустрічатись він не хоче не те що зі мною а взагалі ,тому ми не зустрічались хоча достатньо часу проводили разом.Нещодавно я дізналась що він любив дівчину до мене але там нічого не вийшло і ось тепер він знову спробував освідчитись  й проте вона любить іншого.На той час ми продовжували спілкуватись і я це все знала,навіть навпаки ми стали ближче спілкуватись,вийшло навіть так що ми ще більше зблизились в інтимному плані .Але ось я все-таки наважилась все з'ясувати з ним проте на жаль це не відбулось в усній формі,я написала чи варто мені на щось сподіватись,він написав що ні,чи то були просто інстинкти,так,  що йому б хотілося ще повторити проте тон його відповідей був трішки жартівливий.

Розумієте я незнаю що робити я його люблю,але розумію що таким стосункам не бути,я відчуваю так себе використаною,проте незнаю але звідкись така впевненість що він буде з мною.Незнаю як правельно,забутись його почати жити по новому,чи все-таки добитись його але як це зробити коли в нього  іще якісь почуття до іншої  і чи варто взагалі.
 
Буду дуже вдячна за будь-які поради)

Доброго дня,

Ви дійсно описуєте заплутану ситуацію, в якій приймають участь Ви, хлопець, його кохана дівчина і коханий цієї дівчини. Ви переживаєте цілу гаму почуттів – симпатію, близькість в інтимних стосунках, надію і сподівання, впевненість і розгубленість одночасно.

У мене складається враження, що Ви берете на себе більше ініціативи – Ви зясовуєте стосунки, думаєте добиватись його. На скільки Вам комфортно у цій ролі? Можливо, у даній ситуації Вам складно прийняти рішення молодого чоловіка – його власне рішення. Він жартівливо пропонує Вам близькість без стосунків. Часто для нашої самооцінки, гідності це є великий удар, тому ми підсвідомо намагаємось «добитись взаємності», щоб досягнути певного реваншу. Зазирніть собі у серце, чи можуть бути у Вас такі мотиви? Якщо так, краще повірити у себе, у те, що у Вашому житті буде чоловік, чиє серце належатиме тільки Вам.

Зрештою, я не знаю, що саме відбувається між Вами. Є імовірність, що цей хлопець зможе забути ту дівчину, і оцінить Вашу підтримку і вірність. Та спробуйте відповісти собі також на таке запитання: зараз Ви почуваєтесь використаною, чи готові Ви пробачити це, і будувати з цією людиною гармонійні стосунки?

Немає коментарів:

Дописати коментар