23 червня, 2010

Консультарій: мої батьки категорично проти наших відносин

Доброго дня!

Я давно потребую поради психолога, але ніяк не можу наважитись.Справа в тому, що в мене типова проблема: проблема батьків і дітей. Мені 15 років і до цього часу в мене ніколи не спостерігалось відвертих стосунків з батьками, зокрема з мамою.


Вже рік, як я познайомилась зі своїм першим і щирим коханням. Як на свої 15 я розмишляю досить по дорослому і тому мому обранцю 21. Я мушу одразу сказати, що я не з тих людей, хто втрачає голову від кохання і не слухає нікого. Почну з того, що я познайомилась з своїм хлопцем, коли відвідувала родичів в селі, ще й до того він їхній сусід. Він ціле літо дуже гарно залицявся до мене (без всяких там натяків на щось ближче), в нас все було поступово. Зараз, коли я не з ним,а вдома, наші стосунки чудово продовжуються, я як тільки маю змогу, то їду до нього.


Але мої батьки категорично проти наших відносин,зовсім не через вік,а через відсутність в нього вищої освіти,він простий робочий.А я досить перспективна дівчина батьки в мене досить заможні.Вони не проти нього,як людини,а оскільки серйозно відносяться до цього всього,то проти його не постійно професії. Але він толковий хлопець і йому потрібно просто дати шанс.То мої батьки нічого не мають проти,то їм знову хтось щось там наговорить (а вони дууужжжеее залежать від чужої думки) влештовують мені черговий скандал.Але ж в нас справжнє кохання і на довго.Ось моє питання: як мені оцінювати цю ситуацію? Чекати (як він говорить і все буде ок) чи розлучатись, чого я дуже не хочу? щО МАЄ БУТИ ТЕ Й БУДЕ. Кого мені слухати: розум чи своє серце?


Наперед дякую))


Доброго дня,


почуття, які Ви зараз переживаєте – прекрасні. Можливо, Ваші батьки хотіли б також потішитись разом з Вами на цьому важливому етапі життя. Та відвертість між батьками і дітьми завжди є двосторонньою. Щось заважає вам довіряти одне одному і самим собі. Ви вагаєтесь – кого слухати, розум чи серце, чекати чи розлучатись. Ваші батьки то не мають нічого проти, то знову скандалять, не знаючи, яку позицію прийняти. А якщо, саме Ваша невпевненість передається батькам і вони також змінюють свою думку? Або ж подумайте, чому Ви так сильно піддаєтесь їхньому впливові, не зважаючи на те, що каже Вам ваше серце? У чому саме Ви сумніваєтесь? Чесна відповідь дозволить Вам прийняти правильне рішення. Чи принаймні чекати, і не робити рішучих дій в стилі Ромео і Джульєтти :)


У Ваших стосунках один з ризиків є у тому, що Ви можете «перерости» Вашого обранця. Здобути вищу освіту, почати реалізовувати свої перспективи. Знайомитись з іншими хлопцями, не бажаючи, порівнювати їх. Та такі ризики є у будь-яких стосунках. Відносини між людьми ніколи не є сталими, вони постійно змінюються, бо кожен привносить щось своє. Імовірно, якщо Ви збережете свої почуття до віку, у якому зараз є Ваш коханий, Вам не потрібно буде питати нічиєї поради.


Будьте щасливі! 

Джентельменам на замітку

Сходинками кохання або стадії розвитку лібідо

Консультарій: хворобливо тягне до колишнього хлопця

Немає коментарів:

Дописати коментар