11 квітня, 2010

Консультарій: хворобливо тягне до колишнього хлопця

Добрий день Валентино. В мене така проблема: сім років тому я зустрічалася з хлопцем, в нас було справжнє "чисте" кохання, без сварок, зрад, обманів. Коли він був поруч я забувала про все!Це було ще шкільне кохання і ми чомусь подумавши, що це сталося рано, вирішили розійтися, пожити кожен своїм життям ( обидва були впевнені, що потім будемо разом). Та не так все вийшло... через півтора роки я зустріла іншого...він був зовсім не таким, все якось закрутилося.І чотири роки назад ми почали жити разом, мій колишній хлопець дізнавшися про це просив мене повернутися, та я не зважала,я повністю занурилася в нові відносини. Ми живемо разом до цих пір, все ніби добре в наших стосунках, та я стала помічати, що все частіше думаю, про колишнього... Коли я випадково зустрічаю його в мене як сім років тому починає калатати серце, я ніяковію і ніби щось порушується, він знову починає мені снитися!Я не знаю, що це? Можливо я живу не з тим чоловіком? А можливо це щось, що допоможе зрозуміти психологія? Я буду дуже вдячна вам за допомогу!

Доброго дня,

з описаної Вами ситуації складається враження, що Ваш Розум не знає, як діяти в ситуації вибору між двома не байдужими чоловіками, проте Тіло подає Вам певну інформацію (серце калатає, щось порушується), Несвідоме «запрошує» колишнього хлопця у сни. Цікаво, чому саме сім років тому знову ж таки Розум, «подумавши, що це сталося рано, вирішив, що варто розійтися». Яким чином Ви приймаєте рішення? Чий голос – Розуму чи Серця, Ви волієте слухати? Можливо, ці дві інстанції всередині Вас не можуть порозумітися, тому й конфліктують, Ви ж почуваєте «хворобливість» у своєму потягові?

Іноді час і відстань допомагають ідеалізувати інших. Саме тому кажуть, що «добре любити батьківщину з Парижу» і «добре там, де нас нема». На скільки об’єктивно Ви пам’ятаєте своє шкільне кохання? Які почуття Вас поєднують з Вашим теперішнім чоловіком?

І, нарешті, я не знаю, якої допомоги Ви очікуєте від мене. Сподіваюсь, відповідаючи на ці запитання, Вам удасться краще розібратись у собі. А потім уже порозуміння з’явиться і у стосунках. Зрештою, не обов’язково розбиратись лише на одинці із собою :)

1 коментар:

  1. Доброго дня! У мене чимось схожа ситуація. Ще у школі я закохалася у однокласника. Ми зустрічалися,але у той самий час в нього була закохана інша однокласниця. І він зустрічався то зі мною,то з нею,то знову зі мною і т.д. Кожного разу коли він повертався до мене я його пробачала і так тривало до закінчення школи.Я його дуже кохала,але після закінчення школи ми розійшлися.Я поступила до ВУЗу,там познайомилася з хлопцем,закохалася,потім вийшла за нього заміж.Ми живемо разом вже 6 років,я його дуже кохаю,в нас чудовий синочок,але і перше кохання я забути неможу. Коли думаю про нього серце завмирає.Останнім часом він мені почав часто снитися,і мені стало ще тяжче.Ось і виходить,що кохаю обидвох.Розумію,що сім`я,дитина,але поробити з собою нічого неможу.

    ВідповістиВидалити