06 січня, 2013

Різдвяні привітання

Різдво - дуже символічне свято. Я люблю його. Воно нагадує мені, що народжується наш новий рік, і від нас багато у чому залежить, яким він буде. Я планую, мрію і сподіваюсь.

Та цієї зими я нарешті зрозуміла - Різдво може бути кожного ранку. Кожної хвилини, коли ми творимо своє життя. У кожен момент, коли ми робимо свій вибір, народжується альтернативна реальність.

Тож я бажаю вам цінувати ці моменти, ці маленькі краплинки нових народжень і бути свідомими. Свідомими і радісними, що ви живете. Зупиніться! Поверніться зі спогадів про минуле і фантазій про майбутнє. Спробуйте вже зараз - роззирніться довкола, покладіть долоню собі на щоку, гляньте у вікно, вдихніть і видихніть на повні груди, усміхніться - і промовте "Вітаю себе з Різдвом!" :)

Немає коментарів:

Дописати коментар